Pogoji poslovanjaFAVI.si
komercialne firme
FAVI a.s.(d.d.)
s sedežem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka republika
Matična številka: 048 57 402
zapisane v sodnem registru pri Občinskem sodišču v Pragi, oddelek B, vložek 28244,
za zagotavljanje promocijskih storitev preko spletne strani www.favi.si
1. Uvodne določbe
1.1. Ti pogoji poslovanja (v nadaljevanju "pogoji poslovanja") so urejeni v skladu z določili § 1751 odst. 1 zakona št. 89/2012 Zbirke čeških zakonov, občanskega zakonika s spremembami in dopolnitvami (v nadaljevanju "OZ") medsebojne pravice in obveznosti med gospodarsko družbo FAVI a.s. (d.d.), s sedežem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka republika, Matična številka: 048 57 402, registrirano v sodnem registru, ki se vodi pri Mestnem sodišču v Pragi, oddelek B, vložek 28244 (v nadaljevanju "upravljavec") in druge osebe (v nadaljevanju "naročnik"), ki izhajajo iz pogodb o opravljanju storitev v zvezi z zagotavljanjem promocijskih storitev s strani uporabnika (v nadaljevanju "pogodba o opravljanju storitev"), sklenjena preko spletne strani uporabnika na spletnem naslovu www.favi.si (v nadaljevanju "spletna stran") v okviru njihovih poslovnih dejavnosti.
1.2. Na naši spletnih straneh - uporabnikom spletnih strani prikazujemo proizvode, oz. izdelke, ki jih prodajajo tretje osebe in ki ustrezajo estetskim zahtevam upravljavca. Statistika v zvezi s prikazovanjem izdelkov tretjih oseb na spletnih straneh in drugi podatki se hranijo v informacijskem sistemu upravljavca (v nadaljevanju: "informacijski sistem").
1.3. V skladu s § 1752 občanskega zakonika se pogodbeni stranki strinjata, da lahko upravljavec enostransko spremeni pogoje poslovanja v pametnem in ustreznem obsegu. O spremembah pogojev poslovanja bo naročnik obveščen po elektronski pošti na naslov, naveden v uporabniškem računu (čl. 3) (v nadaljevanju "naslov naročnika"), vedno vsaj petnajst (15) dni vnaprej, razen če Uredba (EU) 2019/1150 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 20. junija 2019 o spodbujanju pravičnosti in preglednosti za poslovne uporabnike spletne posredniške storitve omogočajo (v nadaljevanju "Uredba 2019/1150") spremembo pogojev poslovanja pred iztekom takšnega roka. Spremembo pogojev poslovanja lahko naročnik zavrne, pogodbo o opravljanju storitev pa v tem primeru pisno odpove z odpovednim rokom, ki traja en (1) mesec.
1.4. S soglasjem naročnika z novo različico teh pogojev poslovanja dosedanji pogoji poslovanja izgubijo veljavo, nova različica pogojev poslovanja pa nato postane sestavni del pogodbe o opravljanju storitev.
2. Sklenitev pogodbe o opravljanju storitev
2.1. Za pošiljanje predloga glede sklenitve pogodbe o opravljanju storitev naročnik izpolni obrazec za registracijo na spletnih straneh. Ko naročnik označi polje (t.i. check - box) s klikom na gumb »Dodaj trgovino« (v nadaljevanju "zahteva za registracijo"), pošlje upravljavcu tudi predlog za sklenitev pogodbe o opravljanju storitev. Določbe § 1740, 1. odst. 3 občanskega zakonika ne bo uporabljen. Podatke, ki jih naročnik navede v prijavi za registracijo, bo upravljavec za namene pogojev poslovanja štel za pravilne. Upravljavec ima vedno pravico preveriti istovetnost naročnika, kakor tudi podatke, ki jih je naročnik posredoval (npr. po telefonu, po e-pošti itd.).
2.2. Po dostavi zahtevka za registracijo upravljavcu, bo upravljavec na naslov naročnika poslal podatke, ki so potrebni za aktiviranje uporabniškega računa (v nadaljevanju "prevzem"), tudi za namene overovitve naslova naročnika. Z dostavo potrdila o prevzemu na naslov naročnika je sklenjena pogodba o opravljanju storitev.
2.3. Naročnik vzame v vednost, da uporabnik ni dolžan skleniti pogodbe o opravljanju storitev (zavrniti registracijo naročnika), še posebej z osebami, ki so predhodno bistveno kršile pogodbena razmerja z upravljavcem.
3. Uporabniški račun
3.1. Na podlagi sklenjene pogodbe o opravljanju storitev lahko naročnik dostopa do uporabniškega vmesnika spletne strani in informacijskega sistema. Iz svojega uporabniškega vmesnika lahko naročnik upravlja predvsem s svojimi podatki, ima dostop do informacij v informacijskem sistemu in spreminja nastavitve storitve (v nadaljevanju "uporabniški račun").
3.2. Uporabniški račun naročnika bo aktiviran po sklenitvi pogodbe o opravljanju storitev.
3.3. Ob morebitni spremembi je naročnik dolžan posodobiti podatke, navedene v uporabniškem računu. Podatke, ki jih naročnik navede v uporabniškem računu, upravljavec smatra, da so pravilni. Vsaka oseba lahko uporablja samo en uporabniški račun.
3.4. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom (ki je sestavljeno iz elektronskega naslova) in geslom. Naročnik se zavezuje k varstvu zaupnosti podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa, in se zaveda, da upravljavec ni odgovoren za naročnikovo morebitno kršitev te obveznosti.
3.5. Upravljavec lahko naročniku prepreči uporabo uporabniškega računa, zlasti če naročnik krši svoje obveznosti iz pogodbe o opravljanju storitev (oz. iz pogojev poslovanja).
4. Predmet pogodbe o opravljanju storitev
4.1. S pogodbo o opravljanju storitev se naročnik zavezuje, da:
4.1.1. bo upravljavcu za čas trajanja pogodbe o opravljanju storitev posredoval podatke o svojih produktih za namen prikazovanja na spletnih straneh, v obliki t.i. podatkovnega vira. Pogodbeni stranki se zavedata, da se lahko oblika podatkovnega vira po prejšnjem stavku v času veljavnosti pogodbe o opravljanju storitev spremeni;
4.1.2. bo upravljavcu plačal nadomestilo za prikaz izbranih informacij o izdelkih naročnika na spletnih straneh, v skladu s 2. čl. 5 pogojev poslovanja.
4.2. S pogodbo o opravljanju storitev se upravljavec zavezuje, da:
4.2.1. bodo na spletnih straneh prikazani izbrani podatki o naročnikovih produktih, vključno s hiperpovezavo do naročnikovih spletnih strani, razen če je določeno drugače;
4.2.2. da bo naročniku dal na razpolago podatke o kupčevih izdelkih, ki so prikazani na spletnih straneh, v obsegu, zabeleženem v informacijskem sistemu.
4.3. Naročnik lahko brez odpovedi pogodbe o opravljanju storitev začasno prekine uporabo storitve tako, da pošlje navodilo o prekinitvi storitve upravljavcu po elektronski pošti na naslov: sodelovanje@favi.si. Storitev se lahko prekine tudi na odločitev upravljavca, še posebej, če obstaja sum, da naročnik:
4.3.1. enkrat ali večkrat prekrši pogodbo o storitvah, oz.
4.3.2. enkrat ali večkrat resno prekrši pravne predpise, oz.
4.3.3. enkrat ali večkrat prekrši svoje zakonske dolžnosti do svojih strank; ali
4.3.4. ne bo mogel ali hotel plačati svojih bodočih denarnih obveznosti do upravljavca.
4.4. Med prekinitvijo uporabe storitve (čl. 4.3) izbranih informacij o kupčevih izdelkih upravljavec ne bo prikazal na spletnih straneh.
4.5. Naročnik potrjuje, da informacije, ki jih naročnik posreduje upravljavcu v okviru podatkovnega vira, upravljavec objavi na spletnih straneh v obliki, v kateri jih je posredoval naročnik. Naročnik se zavezuje, da bo upravljavcu zagotavljal natančne in resnične podatke v okviru podatkovnega vira. V primeru, da so upravljavcu v podatkovnem viru posredovani napačni podatki (vključno z napačno ceno produkta itd.), bo upravljavec te napačne podatke objavil na spletnih straneh. Upravljavec ni dolžan izvajati preventivnega ali naknadnega preverjanja podatkov, ki jih naročnik posreduje v okviru svojega vira podatkov.
4.6. V primeru, da naročnik krši katerokoli svojo obveznost, ki izhaja iz pogodbe o opravljanju storitev (vključno s pogoji poslovanja) ali iz splošno zavezujočih zakonskih predpisov, lahko upravljavec omeji opravljanje storitev ob izpolnjevanju poslovnih pogojev iz Uredbe 2019/1150, vključno s primeri zamude pri plačilu prejemkov upravljavca iz strani naročnika. Ob izpolnjevanju pogojev navedenih v Uredbi 2019/1150 lahko upravljavec tudi omeji opravljanje storitev v primeru:
4.6.1. da naročnik ne izpolnjuje tehničnih pogojev za uporabo storitve oz.
4.6.2. v primeru, da naročnik upravljavcu v viru podatkov posreduje netočne ali lažne podatke (čl. 4.5), vključno s podatki o času dostave blaga; ali;
4.6.3. da obstaja utemeljena bojazen, da naročnik ne bo mogel ali želel poravnati svojih bodočih denarnih obveznosti do upravljavca.
4.7. Naročnik se upravljavcu zavezuje, da bo zagotavljal ponudbo in prodajo izdelkov (blaga) ter opravljanje storitev preko svoje spletne strani v skladu s splošno zavezujočimi zakonskimi predpisi, vključno s spoštovanjem predpisov s področja varstva potrošnikov, vključno s pravilnim izpolnjevanjem njegovih pravnih in pogodbenih obveznosti do vseh naročnikovih strank.
5. Nagrada za upravljavca
5.1. Za prikaz posredovanih informacij o izdelkih na spletnih straneh naročnik upravljavcu plača nadomestilo za vsak uporabnikov klik na izdelek naročnika, ki je prikazan na spletnih straneh (v nadaljevanju "klik"), v višini, določeni v čl. 5,2 pogojev poslovanja.
5.2. V upravljavčevem ceniku, objavljenem na spletnem naslovu: https://favi.si/partner-dashboard/category-list, je trenutni minimalni znesek upravljavčeve nagrade za vsak klik vedno nastavljen in prikazan v trenutku klika (v nadaljevanju "minimalni znesek"). Minimalna cena je vedno prikazana tudi v informacijskem sistemu. Minimalna cena se lahko v času trajanja pogodbe o opravljanju storitev stalno in samodejno spreminja, predvsem zaradi prilagajanja trenutnim razmeram na trgu in zagotavljanja optimalne obiskanosti spletne strani naročnika. Naročnik lahko določi višjo nagrado upravljavcu za vsak klik v uporabniškem računu (višjo nagrado od najnižje cene), tako da nastavi večkratnik najnižje cene, kar lahko privede do večjega prometa na spletnih straneh upravljavca (čl. 9.3). V tem primeru je upravljavec upravičen do povečane nagrade za vsak klik.
5.3. Dejstva, ki so odločilna za nastanek upravljavčeve pravice do plačila nagrade, so evidentirana v informacijskem sistemu upravljavca, kjer jih naročnik lahko sproti preverja. Upravljavec v okviru informacijskega sistema naročniku prikaže povprečno ceno klika v obdobju, ki ga naročnik izbere. Po preteku vsakega koledarskega meseca upravljavec naročniku pošlje obračun njegovih zneskov za pretekli koledarski mesec, saj bodo le - ti evidentirani v informacijskem sistemu. To ne vpliva na določbe čl. 5.4 in čl. 5,5 pogojev poslovanja. Pogodbeni stranki sta se dogovorili, da lahko naročnik poda ugovor zoper račun upravljavca najkasneje v tridesetih (30) dneh od vročitve računa.
5.4. Upravljavec lahko kadarkoli zahteva plačilo akontacije svojega plačila po pogodbi o opravljanju storitev.
5.5. Zbrano plačilo upravljavca se najpogosteje izplačuje mesečno, brezgotovinsko na račun upravljavca v desetih (10) dneh od izstavitve računa za preteklo obdobje. Upravljavec pa lahko kadarkoli (tj. brez zapadlosti oz. ne glede na morebitno zapadlost izdanega računa, ne glede na morebitno zapadlost izdanega računa) od naročnika zahteva izplačilo zneska, do katerega je upravljavec že pridobil pravico na podlagi pogodbe o opravljanju storitev, če ga je izdal upravljavec). To ne vpliva na določbe čl. 5,4 pogojev poslovanja.
5.6. Podatke o plačilu, vključno s številko računa upravljavca in spremenljivim simbolom plačila, naročnik prejme v plačilnih navodilih, ki so izpisana v uporabniškem računu, ali pa jih upravljavec pošlje po elektronski pošti na naslov naročnika. Naročnik je dolžan plačevati v skladu s temi navodili in skupaj s variabilnim simbolom plačanega zneska.
5.7. Upravljavec je zavezanec za davek na dodano vrednost (v nadaljevanju "DDV") in bo vsem zneskom obračunan DDV v skladu s splošno zavezujočimi zakonskimi predpisi.
5.8. V primeru negotovinskega plačila zneska za upravljavca je naročnikova obveznost plačati nagrado upravljavcu izpolnjena, ko je ustrezni znesek pripisan na račun upravljavca.
5.9. V primeru, da naročnik zamudi s plačilom nagrade, ima upravljavec pravico obračunati zamudne obresti v znesku 0,03 % od dolgovanega zneska za vsak dan zamude.
5.10. V primeru naročnikove zamude s plačilom plačila upravljavcu je upravljavec upravičen začasno odložiti izpolnjevanje katerekoli svoje obveznosti do naročnika, do trenutka, ko naročnik poravna vse obveznosti.
5.11. V primeru, da naročnik zamuja s plačilom provizije upravljavcu, se lahko podatki o naročniku prenesejo na tretjo osebo za namen vodenja dolga ali izterjave.
6. Informacije iz sistema Google Analytics
6.1. Naročnik lahko prek svojega uporabniškega računa v informacijskem sistemu vklopi funkcijo »avtomatsko razvrščanje produktov po konverzijah«, s čimer bo upravljavcu na voljo podatek o obiskanosti spletnega mesta naročnika iz sistema Google Analytics (v nadaljevanju "informacije o obiskovanosti"). Naročnik lahko kadarkoli spremeni tako opravljene nastavitve in s tem upravljavcu preneha dajati informacije o obiskovanosti.
6.2. Upravljavec se obvezuje, da:
6.2.1. podatkov o obiskovalcih upravljavec ne bo posredoval tretjim osebam;
6.2.2. informacije o obiskovanosti bo upravljavec uporabljal izključno za namene racionalizacije naročanja naročnikovih izdelkov na spletnih straneh in le v obsegu, ki je potreben za izpolnitev tega namena;
6.2.3. informacije o obiskovanosti bo upravljavec obdeloval samo samodejno (strojno) tako, da jih upravljavec ne bo obdeloval ročno;
6.2.4. informacije o obiskovanosti bodo upravljavcu na voljo največ v času trajanja pogodbe o izvajanju storitev.
6.3. Upravljavec pri uporabi in prenosu informacij, prejetih iz Googlovih API-jev, v katero koli drugo aplikacijo upošteva Pravilnik o uporabniških podatkih storitev Google API, vključno z zahtevami za omejeno uporabo.
7. Licenčna pogodba
7.1. Naročnik izjavlja, da je upravičen upravljavcu posredovati licenco za vse podatke o izdelkih in njihovih posameznih elementih, to je vključno z vsemi fotografijami izdelkov in drugim gradivom v zvezi z izdelki, ki so predmet avtorskih ali drugih pravic intelektualne lastnine (v nadaljevanju in skupaj imenovana "dela na voljo" ali "dostopno delo").
7.2. Naročnik podeljuje upravljavcu dovoljenje za uveljavljanje pravice do uporabe razpoložljivih del (licenca), pod spodaj navedenimi pogoji.
7.3. Licenco za dostopna dela se podeli za uporabo priobčitve dostopnega dela javnosti (predvsem prek interneta) brezplačno, v neomejenem teritorialnem obsegu. Dostopno delo, lahko upravljavec uporabi za oglaševanje ali kot del drugih promocij in v ta namen lahko tretjim osebam podeli podlicence za delo, ki je na voljo. Licenca za dostopno delo se podeli časovno neomejeno (torej tudi za čas po izteku pogodbe o opravljanju storitev).
7.4. Upravljavec se zavezuje, da dostopa do podatkovnega vira naročnika ne bo posredoval tretji osebi.
8. Uporaba storitve
8.1. Naročnik se zaveda, da upravljavec ni odgovoren za nastavitve, ki jih je naročnik opravil v uporabniškem računu.
8.2. Naročnik ne sme uporabljati mehanizmov, orodij, programske opreme ali postopkov znotraj storitve, ki imajo ali bi lahko negativno vplivali na delovanje naprav upravljavca, spletno varnost ali drugih uporabnikov spleta.
8.3. Naročnik ne sme izvajati aktivnosti, ki so namenjene onemogočanju ali omejevanju delovanja strežnika upravljavca, na katerem se izvaja storitev, ali izvajati drugih napadov na ta strežnik, niti ne sme pri teh aktivnostih pomagati tretji osebi. Naročnik ne sme uporabljati uporabniškega računa in storitve na način, ki bi neupravičeno omejeval uporabo storitve drugim strankam upravljavca ali drugače neutemeljeno omejeval upravljavca. Naročnik še posebej ne sme obremenjevati strežnika upravljavca, na katerem se storitev izvaja, z avtomatiziranimi zahtevami.
9. Informacije po uredbi 2019/1150
9.1. Upravljavec uporablja zlasti naslednje dodatne distribucijske kanale in morebitne pridružene programe, preko katerih upravljavec trži produkte (izdelke ali blago), ki jih ponuja naročnik: Oglaševalski sistemi PPC, ki jih upravljajo tretje osebe, spletno prikazano oglaševanje, socialna omrežja, ki jih upravljajo tretje osebe, in pošiljanje po e-pošti (neposredno trženje prek elektronske pošte).
9.2. Učinke pogojev poslovanja na pravice intelektualne lastnine naročnika in njihov nadzor nad temi pravicami ureja čl. 7 pogojev poslovanja. Pogodba o opravljanju storitev ne vpliva na pravico do uveljavljanja lastninskih avtorskih pravic na dostopnih delih.
9.3. Za določitev vrstnega reda ponudb znotraj kataloga izdelkov na spletnih straneh je odločilna kombinacija dveh (2) osnovnih (dejavnikov), in sicer kvalitativnega uporabniškega pogleda na določen produkt (izdelek ali blago), ki ga naročnik ponuja v okviru storitve, in višine upravljavčeve nagrade za klik, ki jo naročnik določi v okviru uporabniškega računa (čl. 5.2). Uporabnikov kvalitativni pogled na določen produkt, ki ga naročnik ponuja v okviru storitve, se izraža z zanimanjem uporabnikov za tak produkt, ki temelji na stopnji klikov na tak produkt, priljubljenosti izdelka med uporabniki, cena produkta, količin produkta na zalogi, hitrost dostave produkta s strani naročnika in drugi parametri. Kakovostnejša stran produkta, ki ga ponuja naročnik, pomeni boljšo uvrstitev v katalogu izdelkov na spletnih straneh. Višja nagrada upravljavca na klik, ki jo naročnik določi znotraj uporabniškega računa (čl. 5.2) pomeni boljšo uvrstitev v katalogu produktov na spletnih straneh. Upravljavec tako ponuja možnost vplivanja na vrstni red ponudb produktov za neposredno plačilo znotraj storitve.
9.4. Upravljavec potrošnikom ne ponuja dodatnega blaga ali storitev v smislu čl. 6 uredbe 2019/1150.
9.5. Upravljavec sam ali katerikoli od poslovnih uporabnikov, ki jih upravljavec nadzoruje, preko spletnega mesta ne ponuja storitev, kot jih ponuja naročnik, zato ne gre za različno obravnavanje v smislu čl. 7 uredbe 2019/1150.
9.6. Naročnik tudi glede na naravo storitve ne bo imel dostopa do informacij, ki jih posreduje ali ustvari s strani naročnika, ki jih upravljavec hrani po prenehanju pogodbe o opravljanju storitev, z izjemo obračuna (fakturiranja). Naročnik tudi glede na naravo storitve nima dostopa do kakršnihkoli osebnih ali drugih podatkov, ki jih uporabniki posredujejo za namene uporabe storitve ali nastanejo pri opravljanju teh storitev.
9.7. Upravljavec ima dostop do osebnih ali drugih podatkov, ki jih uporabniki posredujejo za namene uporabe storitve ali nastanejo pri izvajanju storitve. Upravljavec ima zlasti dostop do e-poštnih naslovov in imen uporabnikov, ki so se prijavili na prejemanje novic na spletnih straneh, ter dostop do podatkov o uporabi teh naslovov v marketinške namene. Upravljavec te podatke pridobiva neodvisno od odnosa z naročnikom (z zbiranjem na spletnih straneh). Podatki iz prejšnjega stavka se delijo s tretjimi osebami, saj so potrebni za opravljanje marketinških storitev s strani teh oseb upravljavcu. Naročnik ima dostop do svojih identifikacijskih podatkov, ki jih ima shranjene v informacijskem sistemu, prav tako ima naročnik dostop do statistike obračunavanja storitve v okviru informacijskega sistema.
9.8. Upravljavec ne omejuje naročnikove možnosti, da iste izdelke (blago) ali storitve ponudi potrošnikom (uporabnikom) pod različnimi pogoji drugače kot prek storitve.
9.9. Brezplačen in lahko dostopen interni sistem upravljavca za obravnavanje pritožb naročnika v smislu čl. 11 uredbe 2019/1150 je na voljo na spletnem naslovu https://help.favionline.com. Na tem spletnem naslovu so na voljo informacije o dostopu do internega sistema obravnavanja pritožb upravljavca in njegovem delovanju. So tudi sestavni del teh pogojev poslovanja. Prek internega sistema upravljavca za obravnavanje pritožb lahko naročnik upravljavcu posreduje pritožbe glede naslednjih vprašanj:
9.9.1. domnevno neizpolnjevanje obveznosti iz Uredbe 2019/1150 s strani upravljavca, ki prizadene naročnika;
9.9.2. tehnične težave, ki so neposredno povezane z zagotavljanjem storitve in se tičejo naročnika;
9.9.3. ukrepi ali ravnanja upravljavca, ki so neposredno povezani z izvajanjem storitve in vplivajo na naročnika.
10. Druge pravice in obveznosti pogodbenih strank
10.1. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi z odgovornostjo upravljavca za napake pri storitvah urejajo ustrezni splošno zavezujoči pravni predpisi, zlasti določbe § 1914 kot sledi v smislu občanskega zakonika. Upravljavec odgovarja naročniku le za krivdne kršitve zakonskih obveznosti. Naročnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova upravljavčeve odgovornosti za napake v storitvah na naslovu upravljavca, predvsem na njegovem sedežu.
10.2. Naročnik tudi vzame v vednost, da upravljavec ni odgovoren za delovanje naročnikovega podatkovnega omrežja, delovanje javnega podatkovnega omrežja, delovanje naročnikove strojne opreme, stanje naročnikove programske opreme, varnostne kopije podatkov s strani naročnika in morebitne posege s strani naročnika, tretjih oseb v programsko opremo naročnika.
10.3. V primeru nastanka škode na strani naročnika v zvezi z odgovornostjo upravljavca za napake pri storitvi, če ne bo šlo za škodo, ki bi jo povzročil upravljavec namenoma ali iz hude malomarnosti, sta se pogodbeni stranki glede pogojev storitve dogovorili, da bosta omejili odškodnino za to morebitno škodo, povzročeno naročniku. To pa na način, da bo skupna odškodnina, vključno z izgubljenim dobičkom, omejena na polovični znesek nadomestila, ki ga je naročnik dejansko plačal za uporabo storitve v zadnji mesec pred nastankom dejstva, ki je povzročilo nastanek škode na strani naročnika. Ob upoštevanju vseh okoliščin v zvezi s sklenitvijo pogodbe o opravljanju storitev, pogodbeni stranki navajata, da lahko celotna predvidljiva škoda, vključno z izgubljenim dobičkom, ki bi lahko nastala naročniku zaradi napak v storitvi, znaša največ polovico plačila, ki ga je naročnik dejansko plačal za uporabo storitve v zadnjih mesecih pred nastankom dejstva, zaradi katerega je nastala škoda na strani naročnika.
10.4. Naročnik se strinja, da se njeni anonimizirani podatki, shranjeni v okviru storitve, uporabljajo za analitične namene tudi po prenehanju pogodbe o opravljanju storitev.
10.5. Svojo obveznost posredovanja podatkov naročniku, ki je fizična oseba, v smislu čl. 13 Uredbe 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu fizičnih oseb v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Smernice št. 95/46/ES (Splošna uredba o varstvu podatkov) - (v nadaljevanju "Uredba GDPR") v zvezi z obdelavo osebnih podatkov naročnika za namene izpolnjevanja pogodbe o opravljanju storitev, za namene pogajanj o tej pogodbi in za namene izpolnjevanja javnega prava, obveznosti upravljavca, upravljavec izpolni poseben dokument.
10.6. V primeru, da pogodbeni stranki sodelujeta pri ugotavljanju zadovoljstva njihovih strank, se pravice in obveznosti pogodbenih strank pri obdelavi osebnih podatkov njihovih strank ureja s pogodbo o obdelavi osebnih podatkov v skladu z določili čl. 28. odst. 3 in odst. 4 uredbe GDPR, ki je priloga št. 1 in sestavni del teh pogojev.
11. Pošiljanje poslovnih obvestil in shranjevanje piškotkov
11.1. Naročnik se strinja v skladu z določili § 7 odst. 2 Zakona št. 480/2004 Zbirke, o nekaterih storitvah informacijske družbe in o spremembi nekaterih zakonov (Zakon o nekaterih storitvah informacijske družbe), kot je bil spremenjen, s pošiljanjem informacij in poslovnih komunikacij s strani upravljavca povezanih s storitvami ali poslovanjem upravljavca na naslov naročnika in s pošiljanjem komercialnih sporočil tretjih oseb na naročnikov naslov.
11.2. Upravljavec svoje zakonske obveznosti v zvezi z morebitnim shranjevanjem piškotkov na naročnikovo napravo izpolnjuje s posebnim dokumentom.
12. Trajanje pogodbe o opravljanju storitev
12.1. Pogodba o opravljanju storitev začne veljati s sklenitvijo.
12.2. Pogodba o opravljanju storitev je sklenjena za nedoločen čas in jo lahko iz kateregakoli vzroka ali brez navedbe vzroka odpove katerakoli pogodbena stranka. Odpovedni rok je trideset (30) dni in začne teči z vročitvijo odpovedi drugi pogodbeni stranki.
12.3. V primeru, da naročnik krši katerokoli svojo obveznost, ki izhaja iz pogodbe o opravljanju storitev (vključno s pogoji poslovanja) ali iz splošno zavezujočih zakonskih predpisov, lahko upravljavec odpove pogodbo o opravljanju storitev iz teh vzrokov, pod pogojem, da upošteva skladnost s pogoji iz Uredbe 2019/1150. Odpovedni rok je trideset (30) dni in začne teči z vročitvijo odpovedi drugi pogodbeni stranki. Če ni dogovorjeno drugače, pogodba o opravljanju storitev preneha veljati s potekom odpovednega roka.
12.4. Naročnik jemlje v vednost, da se lahko v primeru odpovedi pogodbe o opravljanju storitev izbrišejo vsi podatki, ki jih naročnik ali upravljavec vnese za naročnika v okviru storitve.
13. Dostava
13.1. Če ni dogovorjeno drugače, mora biti vsa medsebojna korespondenca v zvezi s pravnimi postopki v zvezi s pogodbo o opravljanju storitev drugi pogodbeni stranki dostavljena pisno ali po elektronski pošti. Naročniku se dostavi na račun naročnika, kar je na e-poštni naslov, naveden v njegovem uporabniškem računu.
13.2. V primeru dostave po elektronski pošti je sporočilo dostavljeno, ko je prejeto na strežnik dohodne pošte.
14. Končne določbe
14.1. Če odnos v zvezi z uporabo spletnega mesta ali pravno razmerje, vzpostavljeno s pogodbo o opravljanju storitev, vsebuje mednarodni (tuji) element, se pogodbeni stranki strinjata, da razmerje ureja češko pravo, zlasti občanski zakonik. Za namene odnosov med upravljavcem in naročnikom se:
14.1.1. izključuje uporaba ohranjenih poslovnih običajev v smislu določb § 558 odst. 2 občanskega zakonika;
14.1.2. izključuje uporaba določbe § 557, § 1748, § 1799 in § 1800 občanskega zakonika.
14.2. Pogodbeni stranki sta se dogovorili o pristojnosti sodišč Češke republike. Za odločanje v sporih o pravicah in obveznostih iz ali v zvezi s pogodbo o opravljanju storitev je v primeru stvarne pristojnosti okrajnega sodišča na prvi stopnji pristojno okrajno sodišče »Praha-východ« (Praga-vzhod), v primeru pa glede stvarne pristojnosti okrožnega sodišča na prvi stopnji je pristojno okrožno sodišče v Pragi.
14.3. Če je katerakoli določba določil in pogojev neveljavna ali neučinkovita ali postane neveljavna, bo neveljavna določba nadomeščena z določbo, katere pomen je čim bližji neveljavni določbi. Neveljavnost ali neučinkovitost ene določbe ne vpliva na veljavnost ostalih določb.
14.4. Upravljavec je upravičen pravice in obveznosti iz pogodbe o opravljanju storitev prenesti na tretjo osebo, s čimer se naročnik strinja.
Priloga št. 1 Pogojev poslovanja - Ocenjevanje zadovoljstva strank – dogovor o obdelavi osebnih podatkov
1. Pogodbeni stranki sta v pogodbenem razmerju glede ugotavljanja zadovoljstva strank s strani upravljavca za naročnika (v nadaljevanju "predmetna pogodbena razmerja"). Glede na to, da bo na podlagi predmetnih pogodbenih razmerij osebne podatke upravljavec obdeloval na podlagi navodil naročnika, naročnik pooblašča operaterja v skladu z uredbo o obdelavi osebnih podatkov, pod pogoji, ki so določeni v nadaljevanju.
2. Naročnik ni imenoval pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov.
3. Osebne podatke bo upravljavec obdeloval v času trajanja te pogodbe. Osebni podatki bodo obdelani z avtomatiziranimi ali ročnimi postopki, ki vključujejo zapis (snemanje), shranjevanje, iskanje ali brisanje osebnih podatkov.
4. Namen obdelave osebnih podatkov je pošiljanje komercialnih sporočil z namenom ugotavljanja zadovoljstva strank. Vrste osebnih podatkov, ki jih upravljavec obdeluje, so: Elektronski naslov in informacije v zvezi s poslanimi sporočili. Kategorija posameznikov, na katere se nanašajo osebni podatki, je: stranke naročnika.
5. Upravljavec bo osebne podatke obdeloval le na podlagi dokumentiranih navodil naročnika, vključno z navodili glede prenosa osebnih podatkov v tretjo državo ali mednarodno organizacijo, če od upravljavca to ne zahteva več pravo Unije ali država članica, ki za to obdelavo zaprosi upravljavca; v tem primeru upravljavec naročnika pred obdelavo seznani s to zakonsko zahtevo, razen če ti pravni predpisi to informacijo prepovedujejo zaradi pomembnih vzrokov javnega interesa. Navodila naročnika so lahko vsebovana tudi v tej pogodbi ali v okviru predmetnih pogodbenih razmerij.
6. Če z upravljavcem ni izrecno dogovorjeno drugače, upravljavec ne bo imel dostopa do informacij, ki so posebna kategorija osebnih podatkov v smislu 2. čl. 9. člena uredbe, to je na osebne podatke, ki kažejo na rasno ali narodnostno poreklo, politično prepričanje, versko ali filozofsko prepričanje ali članstvo v sindikatu, so genetski ali biometrični podatki ali so podatki o zdravstvenem stanju ali spolnem življenju ali spolni usmerjenosti fizične osebe.
7. Osebni podatki se bodo obdelovali avtomatsko ali ročno, za čas trajanja zadevnih pogodbenih razmerij. Po prenehanju veljavnosti te pogodbe je upravljavec dolžan izbrisati vse osebne podatke, ki jih ima na podlagi te pogodbe (kar je navodilo naročnika), razen če splošno zavezujoči pravni predpisi zahtevajo nadaljnje shranjevanje danih osebnih podatkov.
8. Upravljavec se zavezuje, da bo v obsegu, ki ga določajo splošno zavezujoči pravni predpisi, z ukrepi preprečil nepooblaščen ali naključen dostop do osebnih podatkov oseb, njihovo spreminjanje, uničenje ali izgubo, nepooblaščen prenos, njihovo drugo nedovoljeno obdelavo ter drugo zlorabo osebnih podatkov. Ob upoštevanju stanja tehnike, stroškov izvedbe, narave, obsega, konteksta in namenov obdelave osebnih podatkov ter različno verjetnih in različno resnih tveganj za pravice in svoboščine fizičnih oseb bo upravljavec sprejel ustrezne tehnične in organizacijske ukrepe za zagotavljanje stopnje varnosti osebnih podatkov, ki ustrezajo danim tveganjem.
9. Naročnik potrjuje in se strinja s tem, da nosi vso odgovornost za varnostna tveganja, povezana z neizvajanjem tehničnih ukrepov, ki jih upravljavec priporoča v času veljavnosti te pogodbe za namene varstva osebnih podatkov.
10. V obdelavo osebnih podatkov upravljavec ne bo vključil nobenega drugega obdelovalca brez predhodnega posebnega ali splošnega pisnega dovoljenja naročnika. Naročnik s tem soglaša, da se v obdelavo osebnih podatkov s strani upravljavca vključijo tudi drugi obdelovalci, in sicer osebe, ki skrbijo za izpolnjevanje obveznosti upravljavca iz predmetnih pogodbenih razmerij, predvsem pri pošiljanju poslovne komunikacije ali pri shranjevanju podatkov. O morebitnih nameravanih spremembah v zvezi s prevzemom dodatnih procesorjev ali zamenjavo le - teh upravljavec obvesti naročnika in ji tako omogoči naročniku, da na te spremembe izrazi ugovor. Če upravljavec za izvedbo določenih dejavnosti obdelave osebnih podatkov v imenu naročnika angažira drugega obdelovalca osebnih podatkov, mora na podlagi pogodbe temu drugemu obdelovalcu naložiti enake obveznosti varstva podatkov, kot so navedene v tej pogodbi, zlasti zagotovitev zadostnih jamstev v smislu uvedbe ustreznih tehničnih in organizacijskih ukrepov, da obdelava osebnih podatkov ustreza zahtevam uredbe.
11. Upravljavec je dolžan upoštevati naravo obdelave osebnih podatkov. Upravljavec bo naročniku pomagal z ustreznimi tehničnimi in organizacijskimi ukrepi, če je to mogoče, da bi izpolnila naročnikove obveznosti glede odgovora na zahteve za uveljavljanje pravic posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, iz poglavja III. ureditev, na stroške naročnika. Zahtevke za uveljavljanje pravic subjekta podatkov, morebiti podane zoper upravljavca, jih bo upravljavec brez nepotrebnega odlašanja posredoval naročniku.
12. Upravljavec se zavezuje k varovanju zaupnosti pri obdelavi osebnih podatkov. Upravljavec se zavezuje, da bo zagotavljal zaupnost obdelave osebnih podatkov svojih zaposlenih in drugih oseb, ki delajo z osebnimi podatki.
13. Upravljavec bo naročniku pomagal pri zagotavljanju izpolnjevanja obveznosti, ki so navedene v čl. 32 do čl. 36 uredbe, upoštevajoč naravo obdelave osebnih podatkov in informacij, ki so na voljo upravljavcu, ter na stroške naročnika.
14. Upravljavec se zavezuje, da bo naročniku na njene stroške posredoval vse potrebne podatke za dokazovanje izpolnjevanja obveznosti iz te pogodbe. Na njegove stroške bo tudi omogočil opravljene revizije osebnih podatkov, vključno z vpogledi, ki jih omogoči naročnik ali drug (od naročnika) pooblaščeni revizor in bo za te revizije prispeval, vključno z obvestilom naročniku, če po mnenju upravljavca njegovo navodilo krši splošno zavezujoče predpise s področja varstva osebnih podatkov.
15. Naročnik je dolžan osebne podatke obdelovati v skladu s predpisom s področja varstva osebnih podatkov, vključno z zagotavljanjem ustrezne pravne podlage za obdelavo osebnih podatkov. V primeru, da upravljavcu v zvezi z nezakonitim ravnanjem naročnika na področju varstva osebnih podatkov nastane škoda (vključno z javnopravnimi sankcijami ali izdatki in stroški upravljavca v zvezi s tem nezakonitim delovanjem), je naročnik dolžan upravljavcu povrniti oz. nadomestiti to škodo in sicer najkasneje v tridesetih (30) dneh po nastanku le - te.
16. V primeru nastanka škode na strani naročnika v zvezi z odgovornostjo upravljavca za napake pri storitvi, če ne bo šlo za škodo, ki bi jo povzročil upravljavec namenoma ali iz hude malomarnosti, sta se pogodbeni stranki glede pogojev iz te pogodbe dogovorili tako, da bosta omejili odškodnino za to morebitno škodo, povzročeno naročniku (vključno s škodo, ki je nastala kot posledica upravnih sankcij). To pa na način, da bo skupna odškodnina omejena z zneskom, ki ga je stranka dejansko plačala operaterju v zadnjih dveh mesecih pred nastankom takšne škode. Ob upoštevanju vseh okoliščin v zvezi s sklenitvijo te pogodbe pogodbeni stranki ugotavljata, da je celotna predvidljiva škoda (vključno s škodo, povzročeno zaradi upravnih sankcij), ki bi lahko nastala stranki zaradi kršitve te pogodbe s strani upravljavca, lahko znaša največ znesek, ki ga je stranka dejansko plačala upravljavcu zadnja dva meseca pred nastankom takšne škode.
17. Ta pogodba začne veljati z dnem njene sklenitve. Ta pogodba se sklepa za čas trajanja predmetnih pogodbenih razmerij. V primeru prenehanja vseh predmetnih pogodbenih razmerij (iz kateregakoli vzroka) preneha veljati tudi ta pogodba.
18. To pogodbo ter pravice in obveznosti, ki izhajajo iz te pogodbe ali v zvezi z njo, ureja češko pravo. Ta pogodba se lahko spremeni le s pisnim dogovorom pogodbenih strank, pri čemer je sprememba te pogodbe v manj strogi obliki izključena.
V Pragi, dne 14.02.2023
FAVI a.s.(d.d.)
Pravila in pogoji uporabe FAVI.si
1. Uvodne določbe
1.1. Ti pogoji (v nadaljevanju "pogoji poslovanja") so urejeni v skladu z določili § 1751 odst. 1 zakona št. 89/2012 Zbirke čeških zakonov, občanski zakonik s spremembami in dopolnitvami (v nadaljevanju „OZ“) medsebojne pravice in obveznosti med gospodarsko družbo FAVI a.s. (d.d.), s sedežem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka, Matična številka: 048 57 402, registrirano v sodnem registru, ki se vodi pri Mestnem sodišču v Pragi, oddelek B, vložek 28244 (v nadaljevanju "upravljavec") in tretje osebe (v nadaljevanju "uporabnik"), ki izhajajo iz pogodb o opravljanju storitev v zvezi z zagotavljanjem storitev (v nadaljevanju "pogodba o opravljanju storitev"), sklenjena preko spletne strani ponudnika na spletnem naslovu: / (v nadaljevanju "spletna stran").
1.2. Pravice in dolžnosti med ponudnikom in uporabnikom so nadalje urejene s pravili razprave, ki so priloga št. 1 teh pogojev poslovanja. Pogoji poslovanja in pravila razprave so tako sestavni del pogodbe o opravljanju storitev.
1.3. Pogodba o opravljanju storitev in pogoji poslovanja so sestavljeni v slovenskem jeziku.
1.4. V skladu s § 1752 občanskega zakonika se pogodbeni stranki strinjata, da lahko ponudnik enostransko spremeni pogoje poslovanja v pametnem in ustreznem obsegu. O spremembi pogojev poslovanja bo uporabnik vedno obveščen. Spremembo pogojev poslovanja lahko uporabnik zavrne, pogodbo o opravljanju storitev pa v tem primeru pisno odpove z odpovednim rokom, ki traja en (1) mesec.
1.5. S soglasjem uporabnika z novo različico teh pogojev dosedanji pogoji poslovanja izgubijo veljavo, nova različica pogojev poslovanja pa nato postane sestavni del pogodbe o opravljanju storitev.
2. Sklenitev pogodbe o opravljanju storitev
2.1. Predlog za sklenitev pogodbe o opravljanju storitev poda uporabnik tako, da izpolni podatke v obrazcu za registracijo na spletnih straneh in te podatke pošlje ponudniku s klikom na gumb »Registracija« (v nadaljevanju: "naročilo"). Podatke, ki jih uporabnik navede v uporabniškem računu, se za namene pogojev poslovanja smatrajo kot pravilni.
2.2. Po dostavi naročila s strani ponudnika bo ponudnik uporabniku prikazal možnost prijave v uporabniški račun uporabnika (v nadaljevanju "sprejem"). Določbe § 1740, 1. odst. 3 občanskega zakonika ne bo uporabljen. Z dostavo potrdila o prevzemu na naslov uporabnika je sklenjena pogodba o opravljanju storitev.
2.3. Uporabnik se strinja s tem, da lahko ponudnik začne izvajati storitve po pogodbi o opravljanju storitev takoj po njeni sklenitvi in še pred potekom zakonskega roka za odstop od pogodbe o opravljanju storitev.
2.4. Uporabnik vzame v vednost, da ponudnik ni dolžan skleniti pogodbe o opravljanju storitev (zavrniti registracijo uporabnika), zlasti z osebami, ki so predhodno bistveno kršile pogodbo o opravljanju storitev (vključno s pogoji poslovanja).
2.5. Uporabnik se ob sklenitvi pogodbe o opravljanju storitev strinja z uporabo komunikacijskih sredstev na daljavo. Stroške, ki jih ima uporabnik pri uporabi sredstev oddaljenega komuniciranja v zvezi s sklenitvijo pogodbe o opravljanju storitev (npr. stroške povezave s spletom), plača uporabnik sam in se ne razlikujejo od osnovne tarife.
3. Uporabniški račun
3.1. Na podlagi opravljene registracije uporabnika na spletnih straneh lahko uporabnik dostopa do uporabniškega vmesnika njegovega spletnega mesta. Iz njegovega uporabniškega vmesnika lahko uporabnik upravlja predvsem s svojimi podatki, vnaša in briše podatke o sebi, upravlja z njimi, vnaša in briše objave ali druge informacije ter upravlja z njimi ter vnaša in upravlja fotografije in avdiovizualne posnetke (v nadaljevanju: "uporabniški račun").
3.2. Uporabnikov uporabniški račun bo aktiviran po uporabnikovi registraciji na spletnih straneh (izpolnitev zahtevanih podatkov s strani uporabnika).
3.3. Ob registraciji na spletnih straneh je uporabnik dolžan vse podatke vnesti pravilno in resnično. Uporabnik je ob morebitni spremembi dolžan posodobiti osebne podatke, navedene v uporabniškem računu. Podatke, ki jih uporabnik navede v uporabniškem računu, ponudnik smatra, da so pravilni. Vsak uporabnik lahko uporablja samo en uporabniški račun.
3.4. Dostop do uporabniškega računa je zavarovan z uporabniškim imenom in geslom. Uporabnik se strinja s tem, da se lahko prijavni podatki uporabljajo tudi za prijavo na druge spletne strani ponudnika. Uporabnik se zavezuje k varovanju zaupnosti podatkov, potrebnih za dostop do svojega uporabniškega računa, in se zaveda, da ponudnik ni odgovoren za uporabnikovo morebitno kršitev te obveznosti.
3.5. Ponudnik lahko uporabniku onemogoči uporabo uporabniškega računa, zlasti če uporabnik krši svoje obveznosti iz pogodbe o opravljanju storitev.
4. Pogoji storitev
4.1. Uporabnik je na podlagi pogodbe o opravljanju storitev upravičen do dostopa do svojega uporabniškega računa. Iz njegovega uporabniškega vmesnika lahko uporabnik upravlja predvsem s svojimi podatki, vnaša in briše podatke o sebi, upravlja z njimi, vnaša in briše objave ali druge informacije ter upravlja z njimi ter vnaša in upravlja fotografije in avdiovizualne posnetke in upravlja z njimi, razen tega pa lahko uporabnik preko svojega uporabniškega vmesnika na določen način komunicira z drugimi osebami (v nadaljevanju: "storitev").
4.2. Ponudniku ni treba zagotoviti storitve v primeru, če njeno izvajanje onemogočajo težave na strani uporabnika ali drugih oseb. Ponudniku tako ni treba zagotoviti storitve, zlasti v primeru izpada električne energije, izpada podatkovnega omrežja, drugih motenj povzročenih s strani tretjih oseb ali višje sile.
4.3. Pri izvajanju storitve lahko pride do prekinitev, začasnih omejitev, prekinitev ali zmanjšanja kakovosti storitve.
4.4. Vsa priporočila in informacije, prikazane znotraj storitve in na spletnih straneh, so neobvezujoče narave, s čimer se uporabnik strinja. Uporabnik se je dolžan glede uporabe teh priporočil in informacij vedno obrniti na strokovnega svetovalca.
5. Uporaba storitve
5.1. Uporabnik ne sme shranjevati ali znotraj storitve posredovati teh informacij, katerih vsebina je v nasprotju s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi, veljavnimi v Češki republiki ali v drugih državah, kjer je storitev na voljo, zlasti vsebine, dajanja na voljo javnosti:
5.1.1. posega v avtorske ali avtorsko sorodne pravice tretjih oseb,
5.1.2. posega v pravice do varstva osebnosti tretjih oseb,
5.1.3. krši pravne standarde, katerih namen je varstvo pred sovraštvom do določenega naroda, etnične skupine, rase, vere, razreda ali druge skupine oseb ali omejevanje pravic in svoboščin njenih pripadnikov.
5.2. Uporabnik se zaveda, da ponudnik ni odgovoren za nastavitve, ki jih je uporabnik opravil v uporabniškem računu.
5.3. Uporabnik znotraj storitve ne sme pošiljati nezaželenih poslovnih sporočil. Uporabnik znotraj storitve ne sme pošiljati podatkov, ki so izrazito podobni storitvam ali aplikacijam tretjih oseb, da bi zmedel ali zavedel spletnega uporabnika (phishing). Uporabnik znotraj storitve ne sme pošiljati računalniških virusov.
5.4. Uporabnik ne sme uporabljati mehanizmov, orodij, programske opreme ali postopkov znotraj storitve, ki imajo ali bi lahko negativno vplivali na delovanje naprav ponudnika, spletno varnost ali drugih uporabnikov spleta.
5.5. Uporabnik ne sme izvajati aktivnosti, ki so namenjene onemogočanju ali omejevanju delovanja strežnika ponudnika, na katerem se izvaja storitev, ali izvajati drugih napadov na ta strežnik, niti ne sme pri teh aktivnostih pomagati tretji osebi. Uporabnik ne sme uporabljati uporabniškega računa in storitve na način, ki bi neupravičeno omejeval uporabo storitve drugim strankam ponudnika ali drugače neutemeljeno omejeval ponudnika. Uporabnik še posebej ne sme obremenjevati ponudnikovega strežnika, na katerem se storitev izvaja, z avtomatiziranimi zahtevami.
5.6. Uporabnik jemlje v vednost, da v skladu s 5. členom zakona št. 480/2004 Zbirke čeških zakonov o nekaterih storitvah informacijske družbe in o spremembah nekaterih zakonov (zakon o nekaterih storitvah informacijske družbe), kakor je bil spremenjen, ponudnik ni odgovoren za vsebino informacij, ki jih shranjuje uporabnik. Uporabnik nadalje potrjuje, da ponudnik ni odgovoren za nezakonita dejanja uporabnika.
5.7. Ponudnik je upravičen (ne pa dolžan) preventivno preverjati informacije, ki jih uporabnik shranjuje ali posreduje v okviru storitve. V primeru, da bi vsebina teh podatkov lahko kršila pogoje poslovanja, splošno zavezujoče pravne predpise ali dobro moralo, ima ponudnik pravico te podatke izbrisati ali preprečiti njihovo širjenje, prav tako ima ponudnik pravico odstopiti od pogodbe o zagotavljanju storitve. V primeru, da katerakoli tretja oseba uveljavlja pravice do ponudnika v zvezi s shranjevanjem ali razširjanjem informacij, ki jih uporabnik shranjuje ali posreduje naprej znotraj storitve, ima ponudnik pravico nemudoma odstraniti vsebino informacij, ki jih uporabnik shranjuje ali razširja znotraj storitve.
5.8. V primeru, da katerakoli tretja oseba uveljavlja pravice do ponudnika v zvezi z izvajanjem pogodbe o izvajanju storitev, se uporabnik zavezuje, da bo ponudniku brez odlašanja izročil vse dokumente in gradiva, ki so potrebna za uspešno vodenje spora s to tretjo osebo. V primeru, da taka tretja oseba trdi, da so bile s shranjevanjem ali razširjanjem informacij, ki jih uporabnik shranjuje ali posreduje kot del storitve, kršene njene pravice, zlasti pravice do predmetov avtorske zaščite, ali da je prišlo do proti - konkurenčnega ravnanja, se uporabnik zavezuje ponudniku plačati vse smotrne stroške, ki bi ponudniku nastali v zvezi s sporom s tako tretjo osebo.
5.9. Uporabnik se zaveda, da so lahko besedila, fotografije, grafična dela in drugi elementi, vsebovani na spletnih straneh ali dostopni v okviru storitve, posamično in/ali kot celota (v nadaljevanju skupaj imenovana "avtorska dela") avtorsko zaščiteni. Baze podatkov, ki se nahajajo na spletnih straneh ali so na voljo v okviru storitve, so varovane s posebno pravico ustvarjalca baze podatkov. Če pisno ni dogovorjeno s ponudnikom drugače, je dovoljena avtorska uporaba avtorskih del le v obsegu in na način, ki ga določa ustrezni pravni red. Uporabniku še posebej ni dovoljena uporaba avtorskih del v obliki njihovega reproduciranja (kopiranja) z namenom doseganja neposredne ali posredne gospodarske oz. komercialne koristi, kot tudi njihova uporaba v obliki širjenja, posojanja, razstavljanja ali sporočanja teh avtorskih del javnosti (vključno z javno komunikacijo prek interneta).
6. Licenčna pogodba
6.1. V primeru, da uporabnik v okviru storitve shranjuje ali razširja informacije (neopredmetena sredstva), ki so predmet varovanja katere od pravic intelektualne lastnine (v nadaljevanju "delo"), uporabnik brezplačno podeli ponudniku licenco za izvajanje pravico s shranjevanjem ali razširjanjem dela v okviru storitve do uporabe dela ("licenca"), pod spodaj navedenimi pogoji. To ne vpliva na določbe čl. 5,1 pogojev poslovanja.
6.2. Licenca za delo je podeljena za vse načine uporabe (vključno s posredovanjem dela javnosti prek interneta), v neomejenem količinskem in teritorialnem obsegu. Ponudnik lahko pooblastila, ki so del licence, v celoti ali delno podeli tretji osebi ("podlicenca"). Ponudnik ima pravico odstopiti licenco za delo tretji osebi. Ponudnik pridobi licenco za delo v trenutku njegove hrambe ali distribucije v okviru storitve. Licenca se podeli za obdobje sedemdeset (70) let od trenutka, ko je delo shranjeno ali distribuirano znotraj storitve. Ponudnik ni dolžan uporabljati licenco.
6.3. Ponudnik ima pravico delo urediti, spremeniti ali predelati, ga vključiti v datoteko in združiti z drugim avtorskim delom (ali računalniškim programom), delo pa lahko urejajo, spreminjajo ali predelujejo tudi tretje osebe. V primeru sprememb dela s strani ponudnika (od ponudnika pooblaščene tretje osebe) se ponudniku podeli licenca tudi za spremenjeno delo. Ponudnik ima pravico delo predstaviti javnosti pod svojim trgovskim imenom. Če gre za neobjavljeno delo, ga ima ponudnik pravico objaviti. Za delo bo ponudnik vedno navedel vzdevek uporabnika, ki je delo naložil znotraj storitve.
6.4. Določbe čl. 6,1 do čl. 6.3 pogojev poslovanja glede pooblastila ponudnika se ustrezno uporabljajo tudi za primere, ko prispevek uporabnika ni predmet avtorske zaščite.
7. Druge pravice in obveznosti pogodbenih strank
7.1. Ponudnik ne zahteva predplačila ali drugih podobnih plačil.
7.2. Uporabnik potrjuje, da so računalniški programi, ki sestavljajo spletno stran, avtorsko zaščiteni. Uporabnik se zavezuje, da ne bo izvajal dejavnosti, ki bi njemu ali tretjim osebam omogočila poseg ali uporabo računalniških programov, za katere je ponudnik izvrševalec lastninske pravice ali uporabnik.
7.3. Ponudnika v razmerju do uporabnika ne zavezujejo nikakršni kodeksi ravnanja v smislu določil § 1826 odst. 1 alineja e) občanskega zakonika.
7.4. Izvensodno obravnavanje pritožb potrošnikov ponudnik zagotavlja prek elektronskega naslova na kontaktnem naslovu (čl. 11.5). Ponudnik bo informacije o obravnavi uporabnikove pritožbe poslal na njegov elektronski naslov.
7.5. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz naslova pogodbe o opravljanju storitev je pristojna češka trgovinska inšpekcija s sedežem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, Češka republika, Matična številka: 000 20 869, spletni naslov: https://adr.coi.cz/cs. Platforma za spletno reševanje sporov, ki se nahaja na internetnem naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr se lahko uporablja za reševanje sporov med ponudnikom in uporabnikom iz pogodbe o opravljanju storitev.
7.6. Evropski potrošniški center Češka republika (Evropské spotřebitelské centrum Česká republika), s sedežem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, spletni naslov: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov in spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Smernice 2009/22/ ES (Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov).
7.7. Ponudnik je pooblaščen za opravljanje dejavnosti na podlagi obrtnega dovoljenja. Gospodarsko (obrtniško) inšpekcijo izvaja pristojna gospodarska služba iz svoje pristojnosti. Področje varstva osebnih podatkov nadzoruje Urad za varstvo osebnih podatkov. Češka trgovinska inšpekcija (Česká obchodní inspekce) v določenem obsegu med drugim nadzoruje skladnost z Zakonom št. 634/1992 Zbirke čeških zakonov o varstvu potrošnikov, prečiščeno besedilo.
7.8. Pravice in obveznosti pogodbenih strank v zvezi z odgovornostjo upravljavca za napake pri storitvah urejajo ustrezni splošno zavezujoči pravni predpisi, zlasti določbe § 1914 kot sledi v smislu občanskega zakonika in določbe zakona št. 634/1992 Zbirke čeških zakonov o varstvu potrošnikov, prečiščeno besedilo. Uporabnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova ponudnikove odgovornosti za napake v storitvah na naslovu ponudnika, predvsem na njegovem sedežu ali po elektronski pošti na kontaktni naslov (čl. 11.5).
8. Varstvo osebnih podatkov in shranjevanje piškotkov
8.1. Obveznosti obveščanja ponudnika v zvezi z obdelavo osebnih podatkov uporabnika so urejene v posebnem dokumentu.
8.2. Uporabnik se strinja s shranjevanjem t.i. piškotkov na svojem računalniku. Piškotki so majhne datoteke, ki jih ponudniki in oglaševalci uporabljajo na spletnih straneh za prepoznavanje uporabnikovega spletnega brskalnika pri komunikaciji s storitvijo in za kasnejšo uporabo nekaterih funkcij storitve. V primeru, da je ponudnikove obveznosti iz pogodbe o opravljanju storitev možno izpolniti brez shranjevanja t.i. piškotkov na uporabnikovem računalniku, lahko uporabnik soglasje kadarkoli prekliče po prvem stavku tega odstavka.
9. Trajanje pogodbe o opravljanju storitev
9.1. Če ne gre za primer, ko od pogodbe ni mogoče odstopiti, je uporabnik, ki je potrošnik, v skladu z določbami § 1829 odst. 1 občanskega zakonika ima pravico odstopiti od pogodbe o opravljanju storitev v štirinajstih (14) dneh od njene sklenitve. Za tak odstop od pogodbe lahko uporabnik uporabi vzorčni obrazec ponudnika, ki je priloga št. 2 pogojev poslovanja.
9.2. Pogodba o opravljanju storitev začne veljati s sklenitvijo. Pogodba o opravljanju storitev se sklene za nedoločen čas.
9.3. Uporabnik lahko kadarkoli odpove, oz. prekine veljavnost pogodbe o opravljanju storitev s samim izbrisom svojega uporabniškega računa.
9.4. V primeru, da naročnik krši katerokoli svojo obveznost, ki izhaja iz pogodbe o opravljanju storitev (vključno s pogoji poslovanja ali dogovorjenimi pravili) oz. iz splošno zavezujočimi zakonskimi predpisi, ali pa tudi v drugih primerih, lahko upravljavec odpove to pogodbo o opravljanju storitev. Odpoved pogodbe o opravljanju storitev po tem členu velja v trenutku njene izročitve uporabniku. Če s pogodbo ali s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi ni dogovorjeno drugače, pogodba o opravljanju storitev preneha veljati v trenutku uveljavitve odpovedi.
9.5. Odpoved pogodbe o opravljanju storitev ne vpliva na licenco, ki jo ponudnik zagotavlja v skladu s čl. 6 pogojev poslovanja.
10. Dostava - pravni postopek
10.1. Če ni dogovorjeno drugače, mora biti vsa medsebojna korespondenca v zvezi s pravnimi postopki v zvezi s pogodbo o opravljanju storitev drugi pogodbeni stranki dostavljena pisno ali po elektronski pošti. Uporabniku se dostavi na račun uporabnika - na e-poštni naslov, naveden v njegovem uporabniškem računu.
10.2. V primeru dostave po elektronski pošti je sporočilo dostavljeno, ko je prejeto na strežnik dohodne pošte.
11. Končne določbe
11.1. Če odnos v zvezi z uporabo spletnega mesta ali pravno razmerje, vzpostavljeno s pogodbo o opravljanju storitev, vsebuje mednarodni (tuji) element, se pogodbeni stranki strinjata, da razmerje ureja češko pravo, zlasti občanski zakonik. Z izbiro pravnih predpisov po prejšnjem stavku uporabnik - potrošnik ni prikrajšan za varstvo, ki ga zagotavljajo določbe pravnega reda, od katerih pogodbeno ni mogoče odstopati in ki bi se sicer (če ne bi bilo izbire) uporabljala po določbi čl. 6. odst. 1 Uredba (ES) št. 593/2008 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 17. junija 2008 o pravu, ki se uporablja za pogodbena obligacijska razmerja (Rimska I).
11.2. Če je katerakoli določba določil in pogojev neveljavna ali neučinkovita ali postane neveljavna, bo neveljavna določba nadomeščena z določbo, katere pomen je čim bližji neveljavni določbi. Neveljavnost ali neučinkovitost ene določbe ne vpliva na veljavnost ostalih določb.
11.3. Ponudnik je upravičen pravice in obveznosti iz pogodbe o opravljanju storitev prenesti na tretjo osebo, s čimer se uporabnik strinja.
11.4. Pogodbo o opravljanju storitev, vključno s pogoji, ponudnik arhivira v elektronski obliki in ni dostopna javnosti.
11.5. Kontaktni podatki ponudnika: naslov elektronske pošte lepdom@favi.si
V Pragi, dne 11.05.2018
FAVI a.s. (d.d.)
Informacije o obdelavi osebnih podatkov za namene izpolnjevanja pogodbe
1. Identiteta in kontaktni podatki skrbnika
1.1. Skrbnik vaših osebnih podatkov je trgovska družba FAVI a.s., s sedežem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka republika, Matična številka: 048 57 402, vpisana v poslovni register, ki se vodi pri mestnem sodišču v Pragi, oddelek B, vložek 28244 (v nadaljevanju "administrator").
1.2. Kontaktni podatki administratorja so sledeči: naslov za dostavo Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka republika. Naslov elektronske pošte lepdom@favi.si. Telefon +420 222 362 041.
1.3. Skrbnik ni imenoval pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov.
2. Zakonski vzrok za obdelavo osebnih podatkov
2.1. Pravni vzrok za obdelavo vaših osebnih podatkov je dejstvo, da je ta obdelava potrebna za izpolnjevanje pogodbe med vami in upravljavcem oziroma za izvajanje ukrepov s strani upravljavca pred sklenitvijo take pogodbe v smislu čl. 6. odst. 1 alineja b) Uredba 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu fizičnih oseb v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Smernice 95/46/ES (splošna uredba o varstvu osebnih podatkov) (v nadaljevanju "uredba").
3. Namen obdelave osebnih podatkov
3.1. Namen obdelave vaših osebnih podatkov je izpolnjevanje pogodbe med vami in upravljavcem oziroma izvajanje ukrepov s strani upravljavca pred sklenitvijo takšne pogodbe.
3.2. S strani skrbnika ne obstaja samodejno individualno odločanje v smislu navedbe v čl. 22 uredbe.
4. Čas shranjevanja osebnih podatkov
4.1. Vaše osebne podatke bo upravljavec obdeloval toliko časa, kolikor trajajo učinki pravic in obveznosti iz predmetne pogodbe, ter toliko časa, kot je potrebno za namene arhiviranja po ustreznih splošno zavezujočih zakonskih predpisih, vendar najdlje za rok, določen s splošno zavezujočimi pravnimi predpisi.
5. Drugi prejemniki osebnih podatkov
5.1. Drugi prejemniki vaših osebnih podatkov bodo osebe koncerna z upravljavcem, osebe, ki za upravljavca opravljajo marketinške storitve, osebe, ki zagotavljajo delovanje marketinških platform in osebe, ki za upravljavca opravljajo tehnične ali organizacijske dejavnosti v skladu z navodili upravitelja (obdelovalci osebnih podatkov).
5.2. Upravitelj ne namerava posredovati vaših osebnih podatkov v tretjo državo (državo izven EU) ali mednarodno organizacijo, z izjemo prenosa vaših osebnih podatkov v Združene države Amerike SendGrid, Inc., ki se nahaja na naslovu 1801 California Street, Suite 500 Denver, Colorado 80202 in družbe The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp. Družbi sta certificirani subjekt v okviru zasebnostnega ščita EU - ZDA v smislu Izvedbenega sklepa Komisije (EU) 2016/1250 z dne 12. julija 2016, izdanega v skladu s Smernico 95/46/ES Evropskega parlamenta in Sveta o ustrezni raven zaščite, ki jo zagotavlja Zasebnostni ščit EU - ZDA za varstvo privatnosti.
6. Pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki
6.1. Pod pogoji iz uredbe imate pravico od upravljavca zahtevati dostop do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka ali izbrisa vaših osebnih podatkov ali omejitve njihove obdelave, pravico do ugovora zoper obdelavo vaših osebnih podatkov, in pravica do prenosljivosti vaših osebnih podatkov. Takšno zahtevo lahko pošljete na naslov e-pošte: lepdom@favi.si.
6.2. Če menite, da je obdelava vaših osebnih podatkov kršila ali krši uredbo, imate med drugim pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu.
6.3. Osebnih podatkov niste dolžni posredovati. Posredovanje vaših osebnih podatkov je vendarle nujen pogoj za sklenitev in izpolnjevanje pogodbe in brez posredovanja vaših osebnih podatkov s strani upravljavca ni mogoča sklenitev pogodbe ali njeno izpolnjevanje.
Informacije o obdelavi osebnih podatkov za namene pošiljanja komercialnih sporočil
Družba FAVI a.s. (d.d.) obdeluje vaše osebne podatke za namene pošiljanja komercialnih sporočil (marketinških ponudb) na podlagi t.i. zakonitega interesa. Tej obdelavi vaših osebnih podatkov lahko kadarkoli ugovarjate in komercialna sporočila vam potem ne bodo več poslana. Podrobnejše informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov, vključno s podrobnejšimi informacijami o zakonitem interesu, najdete spodaj.
1. Identiteta in kontaktni podatki skrbnika
1.1. Skrbnik vaših osebnih podatkov je trgovska družba FAVI a.s., s sedežem Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka republika, Matična številka: 048 57 402, vpisana v poslovni register, ki se vodi pri mestnem sodišču v Pragi, oddelek B, vložek 28244 (v nadaljevanju "administrator")..
1.2. Kontaktni podatki administratorja so sledeči: naslov za dostavo Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Češka republika. Naslov elektronske pošte lepdom@favi.si. Telefon +420 222 362 041.
1.3. Skrbnik ni imenoval pooblaščene osebe za varstvo osebnih podatkov.
1.4. Ta obveznost obveščanja se izpolnjuje v zvezi z osebnimi podatki, ki jih upravljavec obdeluje izključno za namene pošiljanja komercialnih sporočil. Ne velja za osebne podatke, ki se obdelujejo za drug namen in na drugi pravni podlagi, za te primere bo skrbnik obveznost obveščanja izpolnil posebej.
2. Pravna podlaga za obdelavo osebnih podatkov
2.1. Pravna podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov je dejstvo, da je ta obdelava potrebna za namene zakonitih interesov upravljavca ali tretje osebe v smislu 2. čl. 6. odst. 1 alineja f) Uredba 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu fizičnih oseb v zvezi z obdelavo osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Smernice 95/46/ES (splošna uredba o varstvu osebnih podatkov) (v nadaljevanju "uredba").
3. Namen obdelave osebnih podatkov
3.1. Namen obdelave vaših osebnih podatkov je, da vam upravljavec pošilja komercialna sporočila v skladu z Zakonom št. 480/2004 Zbirke čeških zakonov, o nekaterih storitvah informacijske družbe in o spremembah nekaterih zakonov (Zakon o nekaterih storitvah informacijske družbe) s spremembami in dopolnitvami (v nadaljevanju: "Zakon o nekaterih storitvah informacijske družbe").
3.2. S strani skrbnika ne obstaja samodejno individualno odločanje v smislu navedbe v čl. 22 uredbe.
4. Upravičeni interesi upravitelja
4.1. Storitev skrbnika uporabljate za prejemanje ponudb izdelkov ali storitev tretjih oseb, ki jih pošlje skrbnik po elektronski pošti - komercialna sporočila. V zvezi z uporabo storitev ste skrbniku posredovali svoje osebne podatke in podali soglasje za pošiljanje poslovnih sporočil (v okviru pogojev poslovanja in storitev).
4.2. Upravitelj pri pošiljanju poslovnih sporočil upošteva splošno zavezujoče zakonske predpise, predvsem določila 7. člena Zakona o določenih storitvah informacijske družbe.
4.3. V 47. točki uvodne izjave uredbe je med drugim zapisano, da se "obdelava osebnih podatkov za namene neposrednega trženja lahko šteje za obdelavo, ki se izvaja zaradi zakonitega interesa".
4.4. Upravitelj je ocenil, ali je možna obdelava vaših osebnih podatkov za namene pošiljanja komercialnih sporočil, ter opravil tudi potreben test sorazmernosti, pri čemer je primerjal interese vaše zaščite z interesi upravljavca. Upravitelj je glede na vaše predhodno soglasje za pošiljanje komercialnih sporočil in glede na to, da je namen uporabe storitev z vaše strani prejemanje komercialnih sporočil ter tudi glede na to, da ste lahko oz. vam lahko kadarkoli zavrne nadaljnje pošiljanje komercialnih sporočil, se ne zdi, da imajo vaši interesi ali temeljne pravice in svoboščine, ki zahtevajo varstvo osebnih podatkov, ki jih prostovoljno posredujete, prednost pred zakonitimi interesi upravljavca pri pošiljanju komercialnih sporočil.
4.5. Glede na navedeno in tudi glede na to, da bi lahko utemeljeno pričakovali obdelavo vaših osebnih podatkov za namen pošiljanja reklamnih sporočil, upravljavec meni, da je pravna podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov za namen pošiljanje komercialnih sporočil vam je skrbnik zakonitega interesa (čl. 2.1).
5. Čas shranjevanja osebnih podatkov
5.1. Vaše osebne podatke bo upravljavec obdeloval v času trajanja zakonitega interesa upravljavca, vendar najdlje do podanega ugovora ali podobne zahteve z vaše strani zoper obdelavo osebnih podatkov za namene pošiljanja poslovne komunikacije iz vašega strani.
6. Drugi prejemniki osebnih podatkov
6.1. Drugi prejemniki vaših osebnih podatkov bodo osebe, ki izvajajo marketinške storitve za skrbnike in osebe, ki zagotavljajo delovanje marketinških platform.
6.2. Upravitelj ne namerava posredovati vaših osebnih podatkov v tretjo državo (državo izven EU) ali mednarodno organizacijo, z izjemo prenosa vaših osebnih podatkov v Združene države Amerike SendGrid, Inc., ki se nahaja na naslovu 1801 California Street, Suite 500 Denver, Colorado 80202 in družbe The Rocket Science Group LLC d/b/a MailChimp. Družbi sta certificirani subjekt v okviru zasebnostnega ščita EU - ZDA v smislu Izvedbenega sklepa Komisije (EU) 2016/1250 z dne 12. julija 2016, izdanega v skladu s Smernico 95/46/ES Evropskega parlamenta in Sveta o ustrezni raven zaščite, ki jo zagotavlja Zasebnostni ščit EU - ZDA za varstvo privatnosti.
7. Pravice posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki
7.1. Pod pogoji iz uredbe imate pravico od upravljavca zahtevati dostop do vaših osebnih podatkov, pravico do popravka ali izbrisa vaših osebnih podatkov ali omejitve njihove obdelave.
7.2. Če menite, da je obdelava vaših osebnih podatkov kršila ali krši uredbo, imate med drugim pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu.
7.3. Pravico imate, da kadarkoli ugovarjate obdelavi vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem, če se profiliranje nanaša na to neposredno trženje. Če ugovarjate obdelavi vaših osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vaši osebni podatki ne bodo več obdelani za te namene. To ne vpliva na obdelavo vaših osebnih podatkov na drugi pravni podlagi ali za drug namen.